Dan is dit een unieke kans voor jou!
Kleine Maatjes biedt medische kindzorg in combinatie met ontwikkelingsgerichte zorg.
De verpleegkundige opvang, ontwikkelingsstimulatie en therapie wordt geïntegreerd gerealiseerd. Door optimaal aandacht te besteden aan alle ontwikkelingsgebieden van het kind wordt geprobeerd achterstand te voorkomen. Onze groepen in Haarlem en Krommenie bestaan uit maximaal 8-11 kinderen in de leeftijd van 0 tot 4 jaar. In Heemskerk zijn er maximaal 6-7 kinderen per middag.
Functieomschrijving
Als operationeel manager bij Kleine Maatjes werk je nauw samen met de algemeen directeur en ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van een operationeel beleid binnen de organisatie waardoor onze medewerkers nog betere zorg kunnen bieden aan de kinderen. Je bewaakt de operationele resultaten en het behouden van kwaliteit. Je ontzorgt de algemeen directeur op de dagelijkse gang van zaken en operationele (HR) processen. Je bent onderdeel van het MT en geeft direct leiding, coaching en ondersteuning aan de locatiemanagers. Je rapporteert over voortgang en resultaten aan de directie.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling, implementatie en uitvoering van een strategisch HR-beleid binnen de organisatie. Dit houdt o.a. in dat je zorgt voor een goede werving en selectie van nieuwe medewerkers en dat je zorgt draagt voor een goede begeleiding en ontwikkeling van de huidige medewerkers. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor strategische personeelsplanning en het opstellen van arbeidsvoorwaarden en het voeren van functionering- en beoordelingsgesprekken.
Je bewaakt en optimaliseert de kwaliteit op het gebied van zorgprocessen door middel van de PDCA-cyclus. Locatiebeheer, contractbeheer en het zorgdragen voor een goede dienstverlening behoren ook tot jouw taken.
Op termijn houd jij je ook bezig met bedrijfsvoering en inkoop bij gemeenten en zorgverzekeraars.
Naast het feit dat dit een veelzijdige en verantwoordelijke functie is met veel vrijheid voor eigen initiatieven heb je ook de kans om door te groeien naar de functie van directeur.
Wie ben jij
Je bent ambitieus, gemotiveerd en als operationeel manager bij Kleine Maatjes is het belangrijk dat je interesse hebt in ondernemen, organisatieontwikkeling, het optimaliseren van HR- en bedrijfsprocessen, medische kindzorg en kinderopvang. Je bent praktisch ingesteld en hebt een groot probleemoplossend vermogen. Je hebt ervaring met het opstellen van beleidsplannen en het bewaken van de uitvoering.
Functie-eisen
- Je beschikt over een over een afgeronde hbo-opleiding en hebt minimaal 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
- Je hebt ruime ervaring in het opstellen van beleidsplannen en meerjarenstrategieën;
- Ervaring met het implementeren en uitvoeren van een strategisch HR beleid;
- Echte teamspeler, snapt hoe bedrijfsprocessen in elkaar steken en geoptimaliseerd kunnen worden;
- Vaardigheid in het organiseren en begeleiden van operationele werkprocessen zodat medewerkers de kinderen nog betere zorg kunnen bieden;
- Relativeringsvermogen en een coachende manier van leiding geven met het vermogen om anderen te motiveren en in hun kracht te zetten;
- Een proactieve en positieve attitude, interesse in mensen en medische kindzorg;
- Analytisch probleemoplossend;
- Sterke communicatieve en sociale vaardigheden.
Wij bieden
- Een veelzijdige en verantwoordelijke baan in een loyaal en fijn team waarin je door kunt groeien;
- Salaris afhankelijk van je werkervaring conform CAO Ziekenhuizen;
- Daarnaast krijg je vakantiegeld van 8,33% en bouw je pensioen op via PFZW.
Voor meer informatie kun je van maandag t/m vrijdag tussen 10:00 en 16:00 uur bellen naar mevrouw M. Maat op 06-35610849. Je sollicitatie kun je mailen naar mariska@kleine-maatjes.nl
Kleine Maatjes – Heel gewoon en toch heel bijzonder!
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.